allanballan och tom ;d

Godmorgon! Vaknade för en stund sen, nu ska jag snart sminka mig och platta håret sen ska jag träffa Tim och Alice, vet inte vad vi ska hitta på men bloggar om de ikväll :)
Igår va jag med Alice, kom till henne typ 4, då gick vi och fikade o gick en sväng på stan :) efter de stack vi hem till henne en liten stund, men sen drog jag hem för hade huvudvärk och var as trött, så då jag gick jag hem och kolla film och sov en liten stund ;) lite senare vid typ halv 10 skulle Emma ut och övningköra i humern, tänkte först gräva ner mig under jorden eller något ;D men följde med ist, fick föra på coop parkeringen, glad becks här fortfarande! tror fan jag körde bättre än Emma, eller va säger du? ;D haha, aja nu ska jag dra till Alice. Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0