beach

Heeej!
idag är jag uppe med tuppen, klockan 11 ska jag till stranden med Emilia, Mia och Kajsa. ska bara ta de lungt där hela dan och sen grilla med några ikväll :)
Igår va jag med Tim Emilia, Kajsa och Mia, på kvällen, vi gick en lång promenad och sen stack vi hem till mig en liten stund senare :) aja, pallar inte skriva mycket mer nu men ni får ha de så bra idag, kanske bloggar lite sen men de blir antagligen inte så för jag ska tälta med Emilia ikväll, isf gör jag de på mobilen om jag inte glömmer ;) puss hej

5 saker jag kanske egentligen inte borde erkänna..

1. Jag skrattar alltid åt mina egna skämt
2. Jag hatar att gå hemmifrån när jag känner mig skabbig
3. För ca två år sedan gick jag i fiol i tre år samtidigt som jag gick i teater...
4. Jag gillar låten Orgeln på vinden med lasse stefanz
5. Jag låter som en gris med en blanding av en mus när jag skrattar

mysdag ♥

godmorgon! sitter i soffan med svampbob och jordgubbar efter en dusch, ska ta och fixa mig nu och sen dra mig vidare till mina kusiner som är här på besök från stockholm, inte helt fel att bo nära campingen trotts allt ;) De blir bara hemma mys idag och grilla med familjen och kussarna ikväll :)
Imorgon ska jag och mamma ta en lunch tillsammans, sen vet jag inte är la säkert med Kajsa efteråt like always ;)
aja, nu ska jag käka upp och fixa mig, hoppas n har en mysig dag puss och kram! :)

de bästa jag har ♥

josefine ♥

inte okej rebecka, inte okej

Hej vänner och alla som jag känner och alla dom jag inte känner också, pepepepe
Nä ska de bli skärpning på de här, en gång för alla..... Kommer nog inte riktigt klara av att skriva seriöst på bloggen alltid men de ska bli ändring på updateringen med andra ord ska jag börja bligga igen för er som har lust att skriva ner detta. jaja, nu har jag precis kommit hem från Tjörn med Kajsa, har vart där hela helgen och precis käkat middag med mina kusiner och famijen vilken va mysigt. Ska bara ta de lungt och kolla film med Jossi och Tova resten av kvällen tror jag :) Hoppas ni har haft en grym helg iallafall och nu blir de skärpning med bloggandet som jag iofs har sagt 13432 andra gånger men om man har tur så händer de något denna gången för lite omväxlingsskull ;) puss och kram!