har inte fattat hur....

Har inte fatta hur länge ett år är förens nu, känns som jag inte kommer känna dig när du kommer tillbaka...
Du är som en syster för mig och kommer alltid att vara!
Kommer ihåg för några veckor sen när jag var ledsen och gick ut så träffade jag dig av en slump när du va ute och sprang så gick vi en lång promenad i typ en timma, sen stack vi hem till dig och kolla på Törnrosa och snackade om gammla roliga minnen, de kanske låter konstigt i era öron men de gjorde hela min dag och var inte ett dugg ledsen efter de! jag älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Nata

Aww, jag hade de sjukt mysigt då oxå! Du ska veta att jag har alltid velat ha en syster och för mig är du den där lilla systern som jag aldrig fått ;) så för mig kommer du alltid att va min syster;) jag saknar dig så sjukt mycket!! Och du ska veta att även om vi inte bor 5 min från varandra längre så finns jag här om du vill prata <3

2011-08-21 @ 06:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0