I väntan...

Hej hej!
Kom nyss hem från nata, hon ska till USA i ett år så hon hade hejdå fest typ. Nu väntar jag på att Emma och Alicia ska komma hit, vet inte riktigt var dom håller hus nu om jag ska va ärlig men aja jag får la roa mig med att blogga och sånt tills dom kommer...
Idag har jag vart på stranden med Kajsa och Frida, efter de drog jag hem en stund o duscha o sånt inför kvällen och träffa Erik en snabbis :)
Imorgon är de stranden med Frida om de är bra väder som gäller :) ska försöka bli lite brun innan skolan börjar, men kommer antagligen sluta med att jag är lika blek som vanligt ;)
Men en bra början idag iaf, fast måste sola magen lite mer bara ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0