innebandy?

Hej hej! sorry för den dåliga updateringen igår och idag har inte haft tid pågrund av alla läxor och sånt.
Kom nyss hem från swc, har vart där och kollat på innebandy, funderar på att börja igen blev fett sugen nu när jag kolla på alla andra när dom träna ;) aja får se om de ens finns plats i laget, men får hoppas på de bästa är fett taggad för detta nu ;D
Idag efter skolan stack jag och Kajsa hem till mig och bakade kladkaka och flumma sönder i köket till moves like jagger ;D vi hade typ någon lära känna dag i skolan idag istället för att ha elevens val. skattjackt....kanske inte de roligaste dom kunde välja men helt okej ;s
Efter som jag inte bloggade igår får jag la blogga ikapp de nu ;) Direkt efter skolan igår kom mamma och hämtade mig så åkte vi till de nya huset och fikade lite och bara mös hela eftermiddagen :) På kvällen va de bara plugg som gällde så hände inte så mycke ;s aja nu är de lite svenska läsning och sen film med Emmsi som gäller! puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0