läjes bo!

Hej hej! sorry att jag inte har bloggat dom senaste dagarna, har vart så mycket med flyttningen, aja Vaknade för en stund sen, och har precis duschat och sminkat mig, nu ska jag packa upp de sista på rummet och sen kommer Kajsa hit en liten stund, tror inte vi ska va ikväll hon skulle på kräftskiva med sin familj eller något sånt ;D aja hitta la på något annat, ska till pappa iaf så får se vad som händer :)
Igår så va jag såklart i skolan som vanligt, efter de stacka jag hem till Lisa, sen cyklade vi ut till huset och packade upp saker och sånt och grillade med familjen, efter gillningen gick jag och Emma en lång promenad, hittar fan inte här ute, tappa bort mig efter vi va 200 hundra meter från huset så får se hur de här kommer gå sen ;D aja får la bara försöka bättra på mitt lokalsinne ;) aja nu ska jag lägga ut lite bilder och sånt, blir inga på huset än efter som de fortfarande står typ hundra lådor överallt ;)
kram kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0