movie time!

Hej hej! sitter vid datan med Emma och har precis fotat henne lite :)
Idag var jag i skolan som vanligt så klart sjuukt seg dag, men som tur va blev de esspressohouse med milla efter skolan som räddad min dag ;D Vi gick och kollade på ett par jeans till mig, smart som jag är så har jag tatt sönder typ 4 par jeans på en vecka så behöver minst ett par till nu, suger för hittar aldrig jeans som passar men hittade ett par som jag tror ska funka som tur va, höhö ;D aja efter de stack vi hem till henne en liten stund och bara chilla typ, fick ett par jätte fina örhängen som hon hade köpt till mig när hon va i stockholm, jätte fina tack emilia! ♥
Nu är de filmtime med emmsi! puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0