scoby-dobiii dooo!

Hej hej! Kom nyss hem från natalie, har vart där jag sagt hejdå och lite så med hennes familj och några av hennes andra kompisar. fattar inte att jag inte kommer träffa dig på ett helt år! kommer sakna dig enormt mycket!! hoppas du har de underbart roligt! puss ♥
Igår sov jag hos Alice, vi gjorde inte så mycket, kom till henne vid typ 4 och då gick vi en lång promenad och gick lite på stan. Lite senare träffade Linus och hans kompis en liten stund och typ bara snacka lite. Sen va vi typ bara ute hela kvällen och flumma ;D
Nu är de Scooby-doo med bästa syrran som gäller! har typ feber, eller så är jag bara fett trött sen igår, kunde fan inte somna förens typ kl 6 pågrund av Alice ;D men jag älskar dig ändå allanballan! ;D
puss puss!
dom två bästa systrarna i världen! älskar er ♥

Kommentarer
Postat av: kajsa

anmäl dig gärna till veckans blogg :)

http://kajsaericksson.blogg.se/2011/august/veckans-blogg.html#comment

2011-08-15 @ 00:53:27
URL: http://kajsaericksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0