förstörd nyår?

Hej hej! ligger i min säng och myser med svullet knä och huvudvärk.. äger!
Idag har jag vart med Kajsa i göteborg! :) Vi shoppade kläder till nyår och bara mös hela dan. Nea kom ner en sväng och tog en fika med oss också, de va riktigt mysigt! :) Nu när jag äntligen har köpt allting till nyår så får man då reda på att man kanske inte får va med dom man skulle va med så nu kanske jag måste vara hemma på nyår vilket SUGER! aja, kan inte sörja över de hela livet kommer fler tillfällen men hoppas de ordnar sig iallafall :/
lägger inte ut en bild på nyårs outfiten än, ska spara de och lägga ut den på nyårsdagen istället! ;) men här är en liten tjuvtitt iallafall ;) kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0