merry christmas!

hellu! förlåt för den dåliga updateringen har inte haft tid att blogga så har inte blitt av men nu när de är lov kommer jag ha mycke tid så det blir mycke bloggande nu! ;)
Har käkat för en liten stund sen, pappa, Pea och Peno var inte hemma så jag Emma och Philip käkade pizza och kolla på Briget Jones dagbok :) Innan idag så var jag på stan med Elin och shoppade julklappar, tog en snabbfika på esspresohose med emmsi också :) Igår sov jag hos Elin, vi var med Amelia och några gjorde inget speciellt kollade film och bara mös hela kvällen :)
Imoorgon är de julaftoon! har knappt hunnit tänka på de! glömt de totalt typ ;D men aja de ska bli kul iallafall! god jul allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0