städning!

Hej hej! sitter i min säng nu och har tatt en pause, har städat hela dan nu. fixat min mini walkingclothset eller hur de nu stavas ;) Nu är de bara lite kvar att göra sen efter de så är de julmust och "love acually" som gäller! ska bli super mysigt! Ska bara vara hemma ikväll, mitt knä är bättre nu som tur är, kunde knappt gå på de igår ju..
Imorgon ska jag vara med Amanda hela dan! ska bli super mysigt! ska åka till henne vid halv 10 så ska vi dra ner till esspersohouse och käka frukost. Sen ska vi bara mysa hela dan, får se vad vi hittar på men på kvällen är de hemma mys och film hos henne iallafall :) aja nu får jag nog ta och städa klart de sista på rummet. Kram kram!

haha lite tjuvkik på gaderoben, ful bild men ni ser ju iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0