stan med tim och kajs!

Hejhopp! sitter i köket med Kajsa nu och gör toasts ;) är så jävla hungig nu! känns som jag inte har ätit på år! ;) Om en liten stnd kommer Tim hit och då ska vi tre dra ner på stan en sväng och shoppa julklappar och lite så  ;) Ikväll ska jag sova hos Kajsa och de är förädrafritt hela kvällen så då passar vi på att laga pizza! ;D haha nej men vi sa nog bara ta de lugnt och kolla film och fetta oss hela kvällen ;)
Imorgon kommer Tova Jossan och Johan hit från stocholm så vid ungefär klockan 12 så ska jag ut till espevik med dom och käka lunch hos farmor, ska bli super mysigt, har inte träffat dom på ett halvår nu. aja nu är mackorna färdiga så får dra mig nu då ;D ha de! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0