stan!

Hej hej! kom hem för typ en timma sen, har vart på stan med Kajsa, Alice och Tim och shoppat lite, Kajsa skulle tvunget hitta sin nyårskläning idag så vi fick gå runt halva stan men hittade ändå ingen ;)
Slutade vid 20 över två idag och då gick jag, Kajsa och Julia ner till stan och tog en snabb fika, sen stack Julia hem och då träffade vi Tim och Alice och gick på stan med dom tills alla affärer stängde och då tog jag bussen hem och ända sen dess har jag inte gjort något speciellt har typ bara tatt de lugnt och spelat lite piano ;)

my lovley friend!

Kommentarer
Postat av: :::::C

du glömde mig... :C

2011-12-19 @ 21:19:19
URL: http://emiliaagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0