winst!

Hejhopp! mycser i sängen nu och har precis duschat och tvättat bort sminket :) Idag har jag vart med Kajsa, vaknade typ klockan 10, då fixade jag mig och gick och köpte frallor till mig och Kajs. Missade den bussen jag skulle ta första gången så kom till Kajsa vid typ 12 istället hähä ;) men aja då käkade vi frukost och sen drog vi ut och fotade en sväng, blev lite bra foton men dom kommer ut någon gång i veckan när Kajsa har redigerat klart dom :) vid typ halv fyra stack vi till WIC matchen och kollade på den :) Efter de stack jag hem en snabbis till Kajsa och hämtade mina saker och stack hem. Nu när jag har vart hemma så har jag inte gjort något speciellt har bara pluggat lite och duschat typ ;) aja, är sick trött nu så får väl dra mig mot sängen. puss!


blir på så jävla bra humör av denna låten! älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0