ganska tråkig rubrik om jag ska vara ärlig ;D

Hej hej!
Kom nyss hem, har vart ute en sväng på stan, jag va så himla trött på att bara ligga och sova bort hela dan så jag gick ner till torget med Lisa och kollade på när en jag känner va med i småstärnorna på torget ;) Sen stack Lisa hem och då va gick jag en kort promenad med Kajsa, efter de så gick jag och käka glass med Emilia ;)
Nu är jag hemma, och ska snart gå och lägga mig, är så jävla fu**ing trött :/
Imorgon ska jag och mammi till glasögon affären och fixa klart med glasögonen, hoppas bara jag har bestämt mig tills dess :o aja de ordnar väll sig ;)
Efter de så kanske vi ska till sjuk huset och kolla upp om jag har fel på blodet för håller typ på att svimma och har ont i huvudet as ofta :s
Kram kram!

så här går de när jag och alice ska va serri på kort...
inte så jätte lyckat kke ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0