mot...


Hej hej!
Lyssnar på musik och städer rummet just nu, ska snart dra till stan för att beställa mina glasögon :)
Har äntligen bestämt mig! röstade ju här på bloggen och då blev de dom här...

men valde ett par andra nu för alla som jag visade dom för i för tyckte att dom framhävde mitt ansikte lite bättre än dom här.... fan va vuxen jag lät där, höhö ;D
aja här är en liten tjuvkik på dom jag valde ;)

lägger ut en bild som inte är suddig lite senare, kanske inte dom finaste glasögonen men kunde inte hitta några bättre så de fick bli dom här, jag ska ju ändå bara ha på mig dom på lektioner och när jag sitter vid datan typ så de spelar egentligen inte så stor roll hur dom ser ut.
Kram kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0