mys ♥

Hej hej!
Sorry har vart dålig på att blogga dom senaste dagarna har inte haft tid, aja ;P
Nu är jag med Jossie, vi har precis kollat de okända, de va något pogram som hon hade sett innan så vi sökte upp några avsnitt och kolla på datan, riktigt bra pogram faktiskt :)
Nu ska vi gå ut en sväng innan maten, efter de vet jag inte vad vi ska hitta på men ska inte hitta på något speciellt ikväll tror jag så de blir nog bara mys hemma :)
Imrogon kommer Jossies föräldrar till Varberg igen så då ska hon nog tillbaka till deras lägenhet och va med dom, fast på söndag ska hennes föräldrar tillbaka till stockholm, fast Jossie stannar några extra dagar så jag kan va med henne lite mer innan hon åker hem :)
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0