mys kväll hos kajs ♥

Hej hej!
Sorry att jag inte har bloggat så mycke idag, aja ska snart till Kajs och ha film kväll! :D myys!
Har typ inte gjort något speciellt idag vaknade typ 11 och va uppe en stund sen somnade jag om igen och sov till klockan va fyra.... vilket liv jag har! ;D
Igår så va jag nere en stund på stan med Nea och Kajsa, efter de drog vi hem till mig och fikade och bara chillade. När dom hade dratt hem så kom Hanna och Emma hem från Harry Potter filmen, då sov Hanna här så då va jag med dom resten av kvällen :)
Nu sitter jag bara vid datan och tråkat sönder, ingen hemma så har ingen att prata med så Kajsa snälla SKYNDA dig! ;D 
Puss & kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0