mysdag ♥

Hej hej!
Kom nyss till datan från mys vid en film med Lisa :) Nu sitter jag i mina mys kläder och ska snart lägg mig i sängen och bara lyssna på musik och ta de lugnt hela kvällen ♥ behöver de nu känner jag, har vart barnvakt nästan hela veckan..
aja, idag har jag inte gjort så mycket, skulle vart me Harry och Erik men blev inte så, så då tog jag de bara lugnt hela dagen istället, va nere hos pappa en liten stund och spela lite piano för att fördriva tiden ;) vilket liv jag har, har typ inte gjort eller vart med någon på hela veckan, förutom mina kusiner då ;) aja så kan de väll va ibland... ;P
Nu kom Nata och Emma så får väll va lie social nu då ;D 

Puss & kram!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0