svar på frågestunden! ;D

Nu pallar jag inte vänta på fler frågor så nu kör vi! ska svara på alla frågorna här i detta inlägget börjar uppifrån och ner :)

1: vem fan är din bästavän. bestäm dig för du kan inte hoppa mellan alla...
Från: berit
svar: ja du, jag har inte bara en, så man skulle väll kunna säga att alla mina närmaste som jag är med mycket är mina bästisar ;D
2: gillar du svamp?:D
Från: Kajsa
svar: nej! usch ;D
3:vem är din bästavän egentligen hörru?
från: A
svar: som jag sa innan på fråga ett, jag jag gillar alla mina kompisar like mycket
4: vrf älskar di mig snygging becka?? <3
från: : EN KOSSSWAAA
svar: nu du jag tänder väll på kossor antar jag ;)

5: Vad är din favvo affär?;) ,varför börja du blogga ?:), vf e du så söt?:OOO<3

kram på dig!<3

från: Lisa andreasson

svar: jag gillar många men JC, scorett är två exempel :) , för jag tyckte de verkae som ett roligt tidsfördriv när man har tråjkigt ;) , hahah, varför är de så söt? :*<3

 

6: vad heter jag?? :o

från: vet inte?

svar: ja du, du verkar inte veta mycket men skulle chansa på Gunnel eller Greta ;D

 

7: Har du nåogt bra recept på kanelbullar? Kram Faster Gunnel

från: aa Faster Gunnel som ni antagligen redan såg på frågan ;D

svar: ja jag gillar ju att baka så du fråga rätt person, gå till närmaste mat butik och köp en påse felix frysta kanelbullar och lägg de i mikron och ät. kram Becks

 

8: Varför är jag den bästa systern man kan ha? <3

från: Emma

bros before ho's ;D

 

9: Gillar du någon??<3

från:Natalie

svar: privat, men du vet antagligen redan svaret din mupp...


10: Spelar du piano och sjunger o sånt ofta?
Varför börja dy blogga? 
Vet du vem jag är?

från: anonym

svar: höhö aa, de verkade som ett roligt tidsfördriv, Natalie ;)

 

11: Varför saknar jag dig? :( 
Varför är du så otroligt söt? :)

från: Ellen

svar: nedu :( varför saknar jag dig? <3

hihi, varför är du så söt? :)

 

12: Vad fick dig att börja blogga? :D 
Har du haft ngn blogg innan denna? :P
Vilka bloggar läser du?:)

från: Karro :D

svar: de lät som ett roligt tidsfördriv ;D

ja de har jag, men tog bort den typ förra veckan

nja, jag läser inte så mycket bloggar men kollar mina kompisars och sånna jag jag känner lite då och då :)

 

13: gillar du melon? :D

från: Jossie

svar: hahah, nej tyvärr

 

14: kan vi ses snart? ;)<3

från: Moa berander

svar: ja de klart :)<3


Kommentarer
Postat av: moaberander

nice, messa 0722510123, så kan vi höras :0<3

2011-07-30 @ 23:41:26
URL: http://moaberra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0