vågar man...?

Hej hej!
Kom nyss hem från Emilia, Har vart där och fikat och bara chillat en liten stund med hon, Filla och några gäster dom hade, men gick hem nu för Emilia ska upp kl 6 imorgon och jobba. Så nu är jag hemma ;)

Idag har jag vart med Elin, Frida och Amelia en stund :) Efter en stund stack Frida och Amelia, då gick jag med Elin till Elise, sen stack vi tre till kvantum för vi skulle grillat på stranden men pallade inte för de regnade, hade bara shorts och linne på mig så frös så då stack jag till Emilia en stund istället ♥

Imorgon ska jag med Emilia och Felicia till stallet och rida, är as rädd för hästar egentligen, vågar inte ens gå igenom en stall gång så vi får väll se hur detta ska gå ;D

Nu ska jag blogga lite och kika lite på bloggarna som har gått med i veckans blogg :)
Kram kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0