beach!

hej hej!
Kom nyss hem till pappa, har vart med Kajsa en liten stund.
Idag vaknade jag hos Kajsa typ kl 12 av att mamma ringde och fråga jag skulle med och käka på standen, så då gick vi upp och klädde på oss och sånt sen stack jag. När vi hade vart där och käkat o solat lite så stack jag hem för de va så jävla varmt plus att jag var tvungen att packa mina saker till pappa. Så då gjorde jag de och bara chillade lite hemma, sen så träffade jag Kajsa igen en liten stund och solade lite hos henne innan hennes kusiner skulle komma, aa och nu är jag hemma och gör inte så mycket. ;)
Ikväll ska jag va med Kajsa, vi ska va med några och kolla film tror jag. Sen vet jag inte mer om dagen ;D
Kram kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0