vad handlade den ens om?

God morgon!
Vaknade nyss av att de ringde och jag hade moblilen vid örat ;s Men aja gjort är gjort nu är jag vaken ;D
Igår va jag på Priates of the carabian med famlijen, fattade inte vad den handlade om riktigt om jag ska vara ärlig, men köper antagligen hem den sen så får jag se den tills jag fattar ;D
Nu ska jag först blogga och käka frukost, efter de så ska jag och Emilia gå ut och springa och träna 80 meter på vallen (stolt). När vi är färdiga och har duchat och sånt så ska vi va med några fler och titta film o lite så tror jag.
Ikväll ska jag sova över hos Kajsa, vet inte vad vi ska hitta på än men bloggar lite senare om de.
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0