sjuk i de underbara regnet...

hej hej!
Sitter inne och fryser från en promenad i regnet, igentligen fattar jag inte varför jag gick just nu i regnet men aja gjort  är gjort ;)
Igår va jag med Emilia, Mia och Kajsa. Vi va först och käka pizza på campino, efter de så drog vi hem till Kajsa o bara chillade en stund, lite senare så tittade vi på film med Några andra och sov sen hos Emilia :) När jag o Emilia kom hem till henne så duchade jag först sen satt vi upp till tre och spelade gitarr, är fett trött u men de va väll värt de för den roliga dagen/kvällen antar jag ;)  
Idag så ska jag bara va hemma hela dan och ta de lugnt. Kanske blir en till promenad med Lisa senare. 
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0