ny klippt! igen..

ej hej! ligger i min säng och har precis duschat och ligger och kollar facebook o nårga bloggar :)
Idag slutade jag kvart i ett, då stack jag och Alice till Furebergsskolan och hälsa på dom där lite ;) Sen vid typ tio över 2 börja vi gå tillbaka till skolan för att vi skulle ha körövning, så då var vi på de i typ en timma och sen stack vi ner till stan och träffa Emilia och Frida och gick och fikade och sen drog vi till frissan så klippte jag mig lite kortare, blev mycke bättre nu, innan va de lite halv långt och de va inte så fint men nu har hon jämnat till de så de är bra igen :) aja, imon är de freeedag, de betyder sovmorgon! så jävla gött :) kraam! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0