oväntade planer..

God morgon! sitter här i soffan med mina älskade NO papper.. alltid lika mysiga ♥ Hade värsta otur morgonen idag.. Vakna kvart över sju, bussen går halv och de tar 5 min att gå till busshållplatsen så jag missa först bussen så jag fick ta min cykel och cykla till skolan istället. När jag hade kommit typ halvägs fick jag brodtrycksfall, för er som inte vet vad de är så är de när man blir jätte yr och svimmar av de ibland. Så då fick mamma komma och hämta mig sen drog vi till skolan och hämtade lite saker satt jag kunde plugga till NO provet på Torsdag. Så nu sitter jag här med 13434 sidor NO och fattar inte ett piss.. kan inte göra så mycket mer än att läsa tills jag fattar just nu ;) kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0