söta lilla farmor..

Hej hej! ligger just nu i Penos säng, fråga inte varför den är bara fett mysig enligt mig, haha ;) Kom hem från Sparbankshallen för en stund sen, har vart och kollat på Emmas Volleyboll träning :) Farmor är här och sover med oss i pappas hus för han är ju i Thailand nu, så hon ska vara här till söndag ;) haha, kan inte sluta garva åt hon innan, hon skulle köra mig och Emma in till stan och så ringde hennes mobil och då stannar hon mitt i vägen och börjar prata telefon, haha fett söt farmor jag har ;) aja, nu ska jag snart gå och duscha och sen gå och lägga mig. s
Sover nog i Penos rum inatt.. Känner mig och jag vore 4 igen,fett mysigt ju ;) hihi natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0