tagg!

Hej hej! Ligger i sängen nu ska snart sova, är så sjukt trött och måste vila upp mig inför morgondagen! ska va med på Abba konserten hela dagen kommer komma dit halv ett och allt slutar vid ca halv 10.. så de kommer ta lite på krafterna, hehe ;) Idag har jag vart i skolan som vanligt, sen stack jag och Elin ner till stan och fikade och träffa några kompisar och lite så :) vid typ halv sex stack Elin hem för hon skulle till sin farfar eller va de nu och så då åkte jag också hem och käkade och nu har jag bara myst hela kvällen och kollat film och snackat skype o lite så :) aja nu är de sängen som gäller för mig, natti natti ;)
btw blir antagligen inte så mycket bloggning imon pågrund av konserten men ska försöka blogga lite på morgonen innan jag drar in till stan iallafall :) Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0