chilling i skolan..

Hej hej! siter i skolan nu ch väntar på att Morgan ska komma så att jag kan komma hem.. ;D Har inte vart här sen vi slutade, va en stund hos Elin emellan men ändå sjukt segt att vara här när ingen annan är de. När jag kommer hem ska taggar jag inför att plugga no och so typ hela kvällen, jipiie! aja har inte så jätte mycket kvar nu så de är inte så farligt ;D Imoron är de en sån sjukt go dag, vi börjar med en halv syslöjdslektion sen ska vi på skol bio och missar svenskan och engelskan och efter de så har jag 2 musik lektioner i rad och sen slutar jag ;D På torsdagen slutar jag kvart i ett. fettma gött ju! ;) aja nu är de snart dax för mig att dra mig hemmåt. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0