I'm back!

Helloy! sorry för den dåliga updateringe men har inte haft tid pågrund av alla läxor.. aja skit samma blir skärpning från och med nu ;D
Ligger just nu i min lill sys säng och bloggar lite, kollar facebook och lite bloggar, ska snart gå och ta en dusch och sen är de nog sängen som gäller ska upp klockan fem imorgon ;)
Idag var jag i skolan som vanligt, efter de stcak jag och Emilia ner till Espressohouse och fikade en liten stund och kollade lite på kläder. Sen skulle hon till stallet så då gick jag hem till Kajsa för att hämta lite saker och chilla lite där tills bussen kom men hon va inte hemma så lagade mat med hennes sis Alice sålänge istället :)
Nu är de först duscha som gäller sen är de bara jag och hemkunskapsboken kvar.. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0