kill me slowly..

Hej hej! sorry att jag inte har bloggat på några dar men har inte haft tid och inte vart på humör, men nu blir de ändringar på de! :D
Sitter just nu och sörjer för mitt avklippta hår! klippte mig idag efter skolan, de blev as kort :( aja de växer snart ut igen. Idag har jag vart i skolan som vanligt och sen gick jag och Elin ner till stan och klippte mig och sen fikade och shoppa lite, sen stack jag hem :) Nu kom precis Emma också hem så de blir nog först lite bloggning att ta igen för mig, kanske gör en videoblogg ;D sen är det nog film som gäller för mig! Puss puss!
osminkad och trött tjej i de ny klippta korta håret, felling beautiful ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0