looov!

Hej hej! sitter i soffan all alone och ska snart kolla film med Emma. Taggar morgon dagen! sistan dan innan lovet! :D
ska bli så himmla gött o va ledig :)
Idag var jag i skolan som vanligt och efter de så stack jag och Linus ner en sväng till stan och fikade och kolla kläder typ ;) han kan bli min nya bög kompis nu ju, haha ;D aja efter de stack jag tillbaka till skolan och hade kör, både inför mamma mia konserten och lucia ;) efter kören så gick jag hem till min sjukling kajsa och va med henne och käka kvällsmat och lite så för hennes föräldrar va inte hemma. Sen vid typ sju tog jag bussen hem och har inte gjort något speciellt sen dess ;) men nu är de filmdax och sen sängen för mig. kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0