plugg plugg plugg plugg..

Tjolahopp! sitter i min säng nu och skypar med lite ransom folk vetefan vilka dom är men roliga iaf ;D Har precis pluggat klart, mamma skulle försöka hjälpa mig att förhöra men de gick ju inte så jävla bra.. hon bara fjanta sig och fick mig till att börja skratta hela tiden.. hähä ;D
aja idag efter skolan stack jag och Elin ner till stan och käka på torggrillen.. lite smått feta jag vet ;d jag lyckade med en riktigt go tabbe när jag skulle hälla upp ketshup så trodde jag inte att den funkade så tryckte jag på den där knappen flera gånger om och om igen och till slut så fick jag ketshup över hela mig, även på skorna.. kul att behöva gå runt så i stan så och åka buss med de på kläderna.. känner mig lyckad! aja nu är de snart sängern som gäller för mig är så sjukt trött! natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0