sooovmorgon!

Hej hej! sitter i min säng med Lisa och käkar mjukpeparkaka! ;D fettma gott ju ;D Ska snart gå och ta en dusch och plugga lite mer spanska innan jag somnar ;) Imorgon ska jag till skolan som vanligt, ska ha prov sista lektinonen i spanska.. jippie! Efter de så ska jag med Elin ner till stan och kolla kläder och fika antagligen, hehe ;D På kvällen ska vi sova hos mig, vet inte vad vi ska hitta på ännu men ska nog bara hyra film och mysa hela kvällen tror jag, men man vet ju aldrig med oss ;D haha aja ska dra nu puss. uppdaterar mera imorgon innan jag börjar skolan. glöm inte att komentera vad ni tycker på bilden om hur jag ska kilppa mig ;D kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0