lite efter jag vet...

iförregår så fyllde en den människan som betyder så otroligt mycket för mig år. har tyvärr inte fått skriva något grattis inlägg än pågrund av min jävla hand som jag stukade typ ;D men aja, grattis bästis! du betyder verkligen mycket för mig! vi kan bråka och va hur jävla sura som helst på varann men de brukar ändå oftast sluta med att vi ligger på marken och garvar åt något riktigt rötet skämt eller något liknande! ;D
hur som helst, jag älskar dig verkligen och du är en sån jävla skön och rolig människa så vad som än händer så kommer jag aldrig kunna släppa våran vänskap. så graaaaaaaaaaattis i efterskott din LILLA daaaaampunge! löööve u!




har typ inga bilder och sånt på oss på denna datan men här va några iaf ;D pussssssssssssssss


Kommentarer
Postat av: kajsa

Tack tjommeretard, blev väldigt rörd över detta fina djupa inlägg!;D

Love you bästa vän du är bäst!<3

(jag med dock ;D)

2011-09-08 @ 23:03:13
URL: http://kajsaericksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0