my b-day!

Hej hej! sitter vid datan och kollar på min vackra vän när hon sover ;D du ser lite ut som en gris Alice, en söt gris! aja sorry mitt lilla damp ska sluta! ;D
Idag så vaknade jag av att philip kom inklampandes på mitt rum och la sig i min säng och efter honom kom hela familjen på mammis sida ;D
Fick lite paket och käka frukost, sen åkte jag in till stan och fikade med Kajs och shoppade lite :) Vid typ fem så gick jag hem till Alice och så packade hon sina saker så åkte vi hem till mig :) gjorde inget speciellt men lite senare kom Emma och Hanna o då gick vi ut en sväng och fota, eller blev inte så lyckat just de där med fotningen, fastnade i en kohage och trodde att kossorna skulle mörda oss... va fan rädd på riktigt ;d kom hem med dyng sura skor och jeans, häääääärligt! aja blev inte upp äten av någon ko iaf ;D
Sen har vi bara dampat loss hela kvällen! tack för dagen/kvällen alla som va här! puss & kram!


digget för kvällen! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0