ny färjat! :D

sorry att jag inte bloggade på hela dan igår, va sjuk så orkade inte men idag blir de ändringar på de! ;D
Har precis vaknat o fixat mig, ska snart ner och käka frukost :) Idag blir de skolbuss för första gången.. hm, hur ska de här gå, jag är inte så där jäätte bra kompis med klockan om man säger så... aja har Lisa med mig idag så kommer antagligen hinna i tid till bussen om jag går med henne, hehe ;D
Efter skolan idag så ska jag till KAAAAAAJSA! som fyller år idag! :D ska göra ett grattis inlägg med dom bästa av dom bästa bilderna på oss lite senare ikväll! ;D Puss & kram!

väldigt ljus bild, de är lite mörkare i verkligheten ;)


Kommentarer
Postat av: Tilde

Söt blogg kolla gärna in min!!<3

2011-09-07 @ 20:32:50
URL: http://tildeelinvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0