skärpning från och med nu..

Hej hej! förlåt för den usla uppdateringen men har inte hunnit för alla läxor plus att jag har vart sjuk :/ men de bli skärpning på de nu!;D
Kom nyss hem från Kajsa, vi har vart på stan och fikat och lite så. slutade typ halv tre idag då va jag först tvungen att leta upp min väska som jag hade råkat glöma på en bänk i idrottshallen.. när jag hade hittat den så träffade jag Kajsa och så gick vi hem till henne en liten stund och chillade. Efter de stack vi ner till stan och fikade :)
Nu är de bara chilling hemma resten av dan! kanske hittar på något senare får s eftersom vi börjar typ nio imorgon och inte har några lektioner på hela dan plus vi får våra datorer:D så sjukt gött! mac ♥
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0