släckt kalas...

Hej hej! sitter vid datan har precis ringt och beställt mat, nu ska Farmor, farfar och kanske någon mer tjomme komma hit för jag och philip fyller år, inte förens lördag engentligen men ska ju till mamma imorgon så har lite kalas idag istället ;)
Idag så va jag i skolan som vanligt, lite halv seg dag men slutade typ kvart i ett så klarade mig ändå ;D efter skolan stack jag och Emilia ner till stan och fikade och köpte godis som vi ska kunna ha i skolan och lite så ;) köpte ett par nya jeans också, lägger ut bild på dom lite senare idag eller imorron :) Vid typ fem åkte jag hem och städade rummet och lite så till kvällen ;) sjukt stolt tror aldrig jag har lyckats med en sån grym städning innan ;D aja ska fixa mig och lite så nu. kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0