street!

Hej hej! Kom nyss hem, har gått ändå från stan till breared, stolt tjej här nu! ;D
Idag har jag vart i skolan sm vanligt, hade elevensval men bytte ämne nu eftersom jag hade något som hette DISA som man skulle förbättra sitt självförtroende eller något men kunde inte ta de seriöst så bytte till musik istället ;)
Efter skolan hade slutat stack jag och Maja ner till esspresohouse och fikade en snabbis och snacka lite, efter de gick vi till dansen, lite väl hypra efter latten men skoj va de iallafall! ;)
När dansen va sluta så gick vi en lite promenad och köpte cola så följde jag henne hem och sen gick jag resten av vägen hem själv. Nästan som ett träningspass ju! ;D
Nu är de svenska boken jag! myysigt! kram kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0