arg...

hola amigos! sitter med mina kära NO och spanska papper och myser, åh va jag älskar er.. fast ne.
Är så sjukt trött nu så tror jag snart ska ta en dusch och lägga mig och glo film en stund innan jag ska sova, men först måste jag gå igenom de sista delarna på domma sakerna. usch, kan de inte bli sommarlov snart! får förfan panik på allt pluggnade just nu... jaja, slut på klagandet, en kul sak är att jag äntligen fick en plats på privata sång lektioner idag! så sjukt glad, skulle egentligen vara två eller tre års väntetid på de men fick en plats ändå så ska börja om två veckor och testa på en gång först :) En annan otroligt ovanligt konstig sak är att jag ska börja testa på att gymma, Kajsa har redan börjat, hon testade första gången idag, tror jag... jaja vilket fall som helst så ska jag också testa på de, vet inte riktigt om de kommer va min grej men ska ge de ett försök iallafall ;) hoppas ni har haft en grym dag iallafall. puss hej! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0