då va vi igång igen!


hej hopp! är hos Kajsa nu, kom hit för en stund sen och då hjälpte hon till och fixa min blogg så nu ser den nästan precis likadan ut som hennes men skit samma ska börja blogg ordentligt nu iallafall !:)
Nu ska vi bara ta de lungt en stund och sen åka hem till mig och käka, lite senare ikväll kör mamma oss till Breareds hallen så ska vi kolla på Anna och hennes lag när dom spelar, efter de ska vi nog bara hem till mig och ta de lungt och kolla film eller något liknande ;) men ni får ha de grymt idag iallafall! :) Här kommer en cover och en videoblogg jag gjorde här om dagen för er som vill lyssna och kolla på dom, är sjukt dåligt ljud på sång videon men men.. like it or not




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0