daance!

hej hopp! sitter i sängen nu och kollar på när Anna dansar till macarena låten.. de är så kul som de låter ;) Om en liten stund ska vi dra oss till swc för jag ska ha dansupvisning, är väldigt nervös men ska bli sjukt kul ändå!
Igår så va jag med Anna, träffade henne driekt efter skolan och då gick vi en sväng på stan och fikade liten stund, efter de gick vi till kvantum och köpte chokladpudding och åkte vidare hem till mig käkade och lite så.. De blev ca 15 stycken olika chokladpuddingar så ja, vi blev mätta kan man säga....... men hinner inte skriva mera nu men ikväll ska vi ha gästaer från göteborg så jag bloggar lite mer senare istället puss hej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0