gosigt ♥

Hej hej! ligger i sängen med alla underbara NO papper, dom är precis lika mysiga som dom låter ;) Kollade nyss film med min sistah men insåg att jag måste plugga så kände att jag fick lägga ner lite tid på de nu.
Idag har de inte vart någon speciellt rolig dag i skolan men fick överleva och tänka på att de var en dag mindre kvar till sommarlovet! Innan jag åkte hem så gick jag till Kajsa en liten stund och då hade hon vart och köpt fika till oss så vi fikade lite och bara tog de lungt innan jag tog bussen hem :) Imogon är de sista hela skoldagen innan tema veckan, ska bli gött att slippa läxor på en hel vecka! och de som känns ännu bättre är att de bara är ca fyra vanliga skolveckor kvar efter tema veckan! om jag nu tänker rätt... jaja, borde nog fortsätta med NO:n nu, här kommer en bild på min outfit idag. Ha de bra! puss


lyssna gärna på denna covern för er som som inte redan hört den, riktigt grymma röster båda två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0