movie time!

hej hej! ligger i sängen och myser, är så sjukt trött och hade lätt kunnat gå och lägga mig nu men kommer bara vakna inatt och vara as pigg så jag ska försöka undvika att somna nu ;) Innan imorse var jag i kyrkan, kom lite sent så fick sitta ensam brevid två tanter.. Efter de så stack jag till Kajsa och hämtade min hörlurar som jag glömde där förra veckan saknade min musik på hemvägen i bussen efter skolan ;) fastnade där en liten stund och snackade med Alice hennes stora syster, va nog där i över en timma innan vi hade pratat klart. När jag kom hem så kollade jag film med min stora syster och Beatrice, vet inte vad den hette men den va sjukt rolig iallafall! :) jaja, har inte så mycket mer att skriva nu men ni får ha en mysig fortsättning på söndagen puss hej :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0