Orkar inte..

Hej hej! Ligger i sängen och har precis gosat ner mig under täcket, ska snart sova är så sjukt trött! Men innan de tänkte jag göra ett litet inlägg efter som jag knappt har bloggat idag..
Dagen började med ett prov för min del, sen hade vi en föreställning på skolan efter som de va sista dagen på temaveckan idag. Åh! Kunde den inte vart lite längre, får tänka allt på de glda sidan istället, vi är ju faktiskt lediga till på onsdag nu :D men jaja, när föreställningen va klar så gick jag och några till tjejer och käkade pizza på bästa, så sjukt mysigt!
Senare på eftermiddagen så gick jag med Maja, Julia och Emilia på stan o shoppade o fikade innan vi skulle tillbaka till skolan på kvällen och spela upp allt för alla föräldrar o sånt.. Fick med mig en skolavslutningskläning och ett par jeans hem! Eller vet inte om jag ska ha den kläningen på skolavslutningen än men får bli den om jag inte hittar någon bättre såklart ;)
Jaja, blev ett lite längre inlägg än vad jag trodde men hoppas ni har haft de grymt idag för imorgon är de freeedag mmmhm ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0