redan panik...

Satt på egetarbete i skolan innan och de slog mig just då att jag inte hade någon aning om vad jag skulle ha på mig på skolavslutningen.. har kollat lite innan men inte hittat något som jag gillat tillräckligt. De kanske är konstigt i era ögon att jag redan vill beställa en kläning men är hopplös när de gäller att välja kläder så satte ihop fyra olika klänigar som jag tyckte om mest som jag hittade på nelly.com :) kommentera gärna vad ni tycker! har lite smått besluts ångest nu!


Kommentarer
Postat av: anonym

den vita längst ner till höger !

2012-04-17 @ 19:33:08
Postat av: stella

4:an! ;)

ps: skit bra blogg becka!

2012-04-17 @ 20:06:22
Postat av: Mia Borgh

Jag har den vita längst ner till höger, fast i röd. Och den är väääääldigt kort så man kan inte böja sig fram utan att visa rumpan, haha ;)

Har även haft hemma den med guld och den är riktig snygg och tror den hade passat dig! :)

2012-04-17 @ 20:06:54
URL: http://miaborgh.blogg.se/
Postat av: Ulrika

De två längst ner var finast tycker jag:)

2012-04-19 @ 22:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0