uppe med tuppen..eller inte kanske?

hej hej! Gick upp för en liten stund sen, har precis satt mig med en film i soffan. Ska bara ta de lungt och mysa en stund sen jag ska jag göra klart en läxa vi ska lämna in imorgon. Skulle egentligen till kyrkan idag vid klockan 11 men hade huvudvärk och va sjukt trött så jag struntade i det. Börjar fundera på om jag kommer få konfimera mig är har typ vart där sex gånger sen den började ;) jaja de ordnar sig säkert till slut om jag har tur...
Imorgon taggar jag att gå tillbaka till de vanliga roliga livet, skolan... ska bara ha vanliga skoldagar till på Tordag sen ska vi ha en veckas tema vecka så de ska bli kul :) hoppas ni har de grymt nu den sista dan på lovet iallafall! puss hej :)

en outfit jag köpte någon gång förra veckan för er som nu är intresserade att veta de ;)
vita jeans från Vila och guldig tröja från h&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0