10 sannigar om mig som ni antagligen inte visste..

1. Älskar killar med bruna ögon!
2. låter som en gris när jag skrattar ibland, hemskt men sant.. ;)
3. har väldigt dåligt självförtoende
4. hatar kaffe och ändå är jag på esspresohouse minst två gånger i veckan ;)
5. tränar inte överhuvudtaget
6. hatar mitt hår! tar en hår sak satt håret ska växa fortare..
7. plattar håret varje dag ;)
8. är inte så jätte smart..
9. älskar låten teddy picker med Arctic Monkeys ;)
10. Har spelat fiol i tre och ett halft år ;)


Kommentarer
Postat av: Lara

Hej, fin blogg!

älskar också killar med bruna ögon ^^

2012-02-12 @ 19:15:58
URL: http://raiinbowcandyfloss.blogg.se/
Postat av: ebba

Kul att du delar med dig av sånt du gillar osv. Din blogg är väldigt bra! Kika gärna in på min :)

2012-02-12 @ 20:12:57
URL: http://ebbahofstrom.myshowroom.se
Postat av: Anonym

spelar du fiool???????? OFTA :O

2012-02-12 @ 20:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0