bad..

Hej hej! förlåt för den dåliga uppdateringen, har inte hinnut med eller haft lust att blogga dom senste dagarna..
jaja, Nu ligger jag här i Emilias säng och ha precis käkat lunch med hennes släkt, nu ska vi bara ta de lungt tills min mammi kommer och hämtar mig. När jag har kommit hem är de plugg som gäller för mig! fyfan, orkar inta alla prov jga ska ha nu innan thailand.. aja de är bara att få de gjort och på Onsdag så åker vi! :D
Igår så gick vi i skolan till klockan tjogo i två, då gick jag August, Emilia och Alice ner på stan fikade och gick och kollade lite kläder och sånt :) vid typ klockan fem så gick jag och Emilia hem till henne och bara tog de lungt innan vi skulle träffa alla tjejerna, Bella fyller år på söndag så vi hade en liten tjej kväll för henne :) men ni får ha de så bra! kommer nog blogga lite mer nu i helgen än vad jag har gjort i veckan så ni kan gå in lite oftare och kolla ;) Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0